Strawberry Hand Cleanse Gel.

Idag blir det en recension på Body Shops Hand Cleanse Gel, som är en väldoftande handsprit. Förpackningen är liten och söt och passar perfekt att slänga ner i väskan - väldigt smidigt när man av någon anledning inte har möjlighet att tvätta händerna.

Vad Body Shop säger om produkten:
Våra Hand Cleanse Gels innehåller naturliga extrakt och finns i sex lyxiga dofter. Välj mellan Sweet Lemon, Pink Grapefruit, Coconut, Mango, Satsuma och Strawberry – varför inte ha en doft för (nästan) varje dag? Med Body Shop Hand Cleanse Gels får du både rena och härligt väldoftande händer! Lätta att ta med.
(Coconut och Satsuma har jag aldrig sett i någon butik så tror inte att de går att hitta just nu i alla fall.)




Positivt:
* Luktar som en riktigt god drink, inte sådär starkt alkohol som andra liknande produkter gör.
* Smidig förpackning som kan tas med nästan överallt!

Negativt:
* Smaken. Om man äter något med fingrarna efter man nyligen använt denna så smakar det inte särskilt gott kan jag varna om. :p

Personligen så brukar jag använda jordgubb, den tycker jag luktar riktigt gott! Det är en bra produkt att ha nära till hands vid tillfällen där man känner att man behöver "fräscha upp sig" men inte har tillgång till vatten. Den känns också lite roligare att använda än de "vanliga" och tråkiga där det luktar så mycket alkohol att man knappt kan andas. Strawberry Hand Cleanse Gel får 9/10 av mig.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag har coconut!!! :)

2012-04-13 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0