Wild Rose Nourishing Hand Butter.

Idag blir det en recension på Wild Rose Nourishing Hand Butter. Det är typ en handinpackning och jag brukar använda den i samband med att jag går och lägger mig. Body Shops Hand Butter finns även i hampa och mandel, men de har jag inte testat (än!), utan detta är alltså den som luktar ros.

Body Shop om produkten:
Skäm bort dina händer med en regelbunden och effektiv fuktighetsbevarande behandling. Wild Rose Nourishing Hand Butter vårdar och fuktighetsbevarar huden i upp till 24 timmar. Massera in för en effektivare effekt.



Positivt:
* Dryg - den tar ju aldrig slut!!!
* Luktar gott, egentligen är jag inget stort fan av produkter som luktar rosor men gillar doften på denna.
* Händerna blir lena och mjuka

Negativt:
* Den tar aldrig slut = får inte köpa nya produkter. ;)

Wild Rose Nourishing Hand Butter är en fantastisk produkt som räcker sjukt, sjukt länge - tror jag haft min i ett halvår minst och det är i alla fall 10-15% kvar i burken trots att jag använt den i snitt minst fyra dagar i veckan. Av mig får Wild Rose Nourishing Hand Butter 8/10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0