Zumba Fitness.

Idag körde jag och Nettan ett Zumba pass. Jag har gått på det en gång tidigare för kanske två år sedan så vi är verkligen nybörjare. Det gick väl sådär för oss. Salen var rätt liten men full med folk och vi ställde oss längst bak så jag såg inte ens instruktören, vilket gjorde att det var väldigt svårt att hänga med på vissa steg och snabba byten. Om man hänger med på alla steg och gör rätt hela tiden så är det definitivt en ordentlig träning, trots misstag så blev jag absolut trött och varm. Just nu känns det nog inte som att vi kommer fortsätta med Zumba men den som lever får se!



Ett latinoinspirerat danspass med olika stilar och rytmer som inbjuder till att släppa loss och ge sig hän! Konditionsträning och fettförbränning på ett riktigt roligt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0