Asos.

Jag är ju förmodligen världens sämsta. För lite mer än tre timmar sedan skriver jag att jag inte bör köpa nya grejer. Men nu gjorde jag det ändå. Köpte bara lite småplock av grejer dock. Min allra första beställning från Asos.
1, Ett nagellack från models own i en superfin gul. Nu i påskas var jag inte så nöjd med mitt gula lack så tyckte att jag fick köpa ett nytt nu när jag hittade detta som ska ha en doft av banan! Wiiie!
2, Torrschampo från batiste eftersom det var väldigt mycket billigare än på Kicks och min börjar ta slut. (Älskar detta förresten. Eftersom det har lite brun färg i sig blir inte mitt hår sådär äckligt grått som tidigare torrisar jag testat.)
3, Handkräm "help the paw" från anatomicals. Behöver verkigen inte. Men help the paw, hur gulligt? Kostade typ 30 kronor dessutom.
4, En dip-in nagellack remover grej som ska dofta vanilj och något! Denna blev jag tipsad om genom en video på youtube av en ny skönhets-vloggare som jag kollat in.
5, Body lotion (behöver inteeeee egentligen) som heter "not another rough day please" som jag också köpte på grund av namnet. Den kostade också ungefär 30 kronor och kommer från anatomicals.
6, En silverring med en svart "sten" för 28 kronor. Bara för att.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0