Att skriva en hemtenta.

Jag roar mig själv med att skriva hemtenta och som vanligt går det sjukt jävla segt. Tentan består av fyra frågor och jag har lyckats svara på två av dem sedan i fredags då vi fick tentan. Till mitt försvar så har jag största delen av denna tiden inte mått särskilt bra, vilket har gjort mitt hjärna lite extra seg och långsam. Men min hjärna när jag försöker plugga alltså, det är som ett gäng dagisbarn hoppar runt i mitt huvud och vägrar låta mig koncentrera mig. Sådant jag hellre gör än pluggar:

Facebook.
Pilla bort smuts mellan tangenterna på mitt tangentbord.
Instagram.
Pilla med mitt hår.
Hämta nytt vatten eftersom det gamla "inte är kallt längre".
Slå mig själv i huvudet.
Spela Bubbleshooter på min telefon.
Sätta upp håret i en hästsvans.
Facebook.
Kolla mailen.
Ta ur hästsvansen och pilla med håret igen.
YouTube.
Åh, jag är nog sugen på en frukt.
Facebook.
Ny hästsvans.
Diska.
Facebook.
Använda läpp-gojs.
Facebook.
 
Ungefär så. Och när jag är klar med det är det dags för en TV-PAUS!!!!!!! Bra jobbat Sara....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0