Fem.

Här kommer mina fem senast använda produkter igen!
 
 
Balsam Avocado oil & shea butter - Respons. Detta balsamet köpte jag för att det skulle fungera bra till balsammetoden. Sen tröttnade jag på det rätt fort men gillade ändå balsamet faktiskt. Det luktar gott och känns bra och vårdande.
Ginger Sparkle hand cream - Body Shop. Handkräm från julkollektionen med doft av ingefära. Krämig och återfuktande med supergod doft.
Nutriganics smoothing serum - Body Shop. Serum i Nutriganics-serien, uppiggande serum som känns skönt mot huden. Höll bra mycket längre än vad jag är vad vid att serum från Body Shop gör (vitamin e).
Original anti-perspirant - Dove. Eftersom jag tröttnat på min "vanliga" deo testade jag denna och jag är inte särskilt imponerad. Gillar inte den klassiska Dove-doften särskilt mycket på denna, vill gärna ha något fräschare och friskare när det gäller doft på deo. Vet inte hur länge en deo brukar hålla men kändes som att denna tog slut väldigt fort i alla fall. 
Healthy hand & nail conditioning hand lotion - Vaseline. Hittade denna gamla handkrämen när jag rensade. Den har nog sett bättre dagar och var i princip helt slut redan. Av vad jag kommer ihåg så är jag inte särskilt imponerad av denna heller, tycker lite att man använder den och 20 minuter senare är händerna lika torra som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0