Onsdags-shopping.

Älskar att passa på och shoppa sådär dagen innan alla andra gör det. Under förmiddagen hade jag seminarium och sedan promenerade jag till mamma, åt lunch och bokade en resa till Budapest i sommar. Världens finaste och snällaste mamma bjuder på flyg och hotell för denna fattiga student. Vi köpte sallad på Willys och där norpade jag även till mig två nagellack. Sedan gick jag till yves rocher där jag köpte ansiktswipes som jag tänker ha på tåget i sommar, en bodylotion för extra torr hud för mina torraste delar och ett läppbalsam. Fick någon nattkräm på köpet. Sedan köpte jag foundation på body shop, passade på då man som medlem fick 20% på en vara. Sist köpte jag öl-glas på Nille, åtta stycken för hela 107 kronor! Köpte några doftljus i liten burk med lock också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0