Skola.

Idag i skolan blev vi klara med vårt grupparbete. Vi kämpade på (vissa mer än andra) för att bli klara inför handledningen och idag när vi hade den ifrågasatte läraren varför vi ens var där. Vi gjorde sedan ett par små ändringar och nu så är det klart. Vilket kändes VÄLDIGT skönt då jag har gott om annat att göra. Senaste tentan gick inte särskilt bra, tyvärr. Nu har jag precis skrivit klart min komplettering och hoppas verkligen att det går bättre denna gången. Turligt nog verkade det inte vara särskilt mycket jag behövde lägga till. Har läst Carolines godkända tenta och varit förvirrad och arg över de olika lärarnas betygsättning och funderade nästan på att överklaga, men sedan kände jag att det var väl lika bra att få det avklarat idag på direkten. Kände lite behov av att klaga lite samt tycka synd om mig själv.
 
Grupparbete i ett nötskal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0