Göteborgare på heltid.

Nu är jag (äntligen) Göteborgare på heltid igen. I fredags jobbade jag sista dagen i Falköping och nu jobbar jag i Göteborg denna veckan. Jobbet i Falköping var fantastiskt roligt och lärorikt och verkligen hur bra som helst. Däremot var Falköping i sig riktigt värdelöst så det känns skönt att vara tillbaka i min bästaste stad.
 
I fredags efter jag kommit hem var jag ute och åt och drack med fem fina föredetta kollegor. I lördags var jag på Ullis med mamma som gärna ville åka dit. Sedan har jag slappat lite men mest av allt har jag städat och fixat här hemma, något som inte gjorts på hela sommaren. Snart är nog allt fixat och jag nöjd, men det tar sjukt mycket tid tyvärr.
 
 
Hejdå till ekonomisektionens korridor.
 
Mycket glada tjejer med goda drinkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0