Julis naglar.

Här kommer mina naglar från juli. Bättre sent än aldrig...? ;)
 
 
Juli började med China Glaze - Drawn to you. Ett lila magnetlack som är supersnyggt. Tyvärr är det svårt att få det jämt med mönstret från magneterna så det blir tyvärr inte snyggt som det skulle kunna bli!
 
 
Sedan testade jag OPI - Pamplona Purple. En fin lila som jag köpte på rean på Åhléns. Väldigt, väldigt dåliga bilder tyvärr, men den ÄR fin i alla fall!
 
 
På Ullared fyndade jag två lack från China Glaze. Först testade jag China Glaze - Mimosa's before mani's, som är en något guldskimrande korallig färg. VÄLDIGT fin!
 
 
Sedan testade jag China Glaze - Purple Panic som förvånade mig genom att vara ett matt lack. Sjukt snyggt men gör sig tyvärr inte så bra på bild som i verkligheten.
 
 
Sist fixade jag naglarna inför en fotbollsmatch så de fick såklart vara blå-vita! Basen är ett vitt lack från Nordic Cap, 10-kronors lacken på Hemköp. Det blåa göööör snygga glittret är Louise Gray for Topshop - Junkyard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0