Fem.

Har inte riktigt haft tid att skriva om mina fem senast använda produkter så har typ nio, men kör de som jag tror var de fem första att ta slut. ;)
 
 
Blueberry body butter - Body Shop. Luktar gott och är en av de som är för torr hud så lite bättre på att hålla flagnande hud borta. Men för mycket av det goda har det som sagt blivit och jag är fortfarande liiite less! Kämpar med att ta slut på mitt stash!
Mineral fresh - Garnier. Luktar gott och håller mig torr (dock svettas jag väldigt lite så vågar inte lova mirakel). Retar inte min känsliga hud efter rakning. Däremot samlas deo vid öppningen som torkar och ser rätt skabbigt och ofräscht ut så stort minus för förpackningen tyvärr.
Nutriganics foaming facial wash - Body Shop. Generellt gillar jag serien Nutriganics, men denna är inget jag väljer att köpa utan har förmodligen fått i julkalendern eller så. Rengöring i lödderform är ingen favorit för mig.
Special care schampo för torr hårbotten - Aco. Astråkigt doftfritt schampo. Har haft torr och kliande hårbotten som efter många om och men har blivit bättre.
Sensitive soothe mild conditioner - Bonacure. Även denna köptes för min känsliga hårbotten och detta verkligen älskar jag. Mitt hår är generellt väldigt lätt att handskas med men efter denna upplever jag det ännu lenare och lättare att reda ut (inte för att jag någonsin "reder ut" mitt hår om jag ska vara ärlig..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0