Junis naglar.

Denna månaden har varit väldigt stressig och galen så jag har inte riktigt kommit ihåg att fixa bilder på mina naglar direkt efter jag fixat min manikyr, men här kommer junis naglar trots att bilderna är kassa!
 
 
Först körde jag på Models own - Mystic mauve. Ett superfint skimmrande rosa lack som inte alls görs rättvisa på bilderna.
 
 
Sedan skulle jag börja jobba och ville ha ett lack som inte sticker ut för mycket, så körde på Deborah Lippmann - Sarah smile igen.
 
 
Sedan testade jag Isadora - Mother of pearl över ett vitt lack från Nordic Cap (nummer NP13). Syns inte alls hur det såg ut på bild tyvärr. Det ville inte alls fångas på bild, men lacket är fint pärlemo-igt och skimmrande i blåa toner. Längtar efter att testa det över svart, men det får bli i höst!
 
 
Nu har jag ännu ett lack från Nordic Cap på naglarna. Denna färgen vill inte heller fångas på bild. På bilderna på lacket ser det bara ut som ett cerise-rosa lack men egentligen är det neonigt och superfint. På bilden har jag matchat lack med blus och läppstift och det ser ju ut som en heeelt annan färg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0