Min vecka.

Man kan ju tycka att jag borde bloggat mer eftersom jag haft semester, men har helt enkelt haft fullt upp! I måndags jobbade jag på mitt "vanliga" jobb och det är mitt sommarjobb jag har haft semester från. Efter jobbet åkte jag hem och packade snabbt klart min resväska som jag släpade hem till mamma för att sedan direkt ta mig vidare till pappa. Där åt vi middag och kollade på fotboll. Sedan tillbaka hem till mamma och fixa det sista inför tisdagen då taxin hämtade oss klockan 5:00 för att köra till flygplatsen.

På flygplatsen shoppade jag loss lite på Victoria's Secret och sedan flög vi mot Berlin där vi bytte till ett flyg mot Budapest. Tyvärr blev våra resväskor kvar i Berlin, vilket gjorde resan något besvärlig. Men vi hade det mycket bra, åt god mat och shoppade lite fina grejer och bodde på ett superfint hotell. Vi kom hem sent i torsdagskväll och var alltså borta i nästan tre dagar, vilket kändes som lite för lite tid tyvärr.

Idag har jag varit på Ullared med Nettan och Jessie och har precis kommit hem och hunnit packa upp mina fina fynd.

Här kommer en blick in i min instagram eftersom det är de bilder jag orkar fixa fram just nu. ;)

Väldigt nöjd tjej vid 6:00 på morgonen med denna kasse.

Världens godaste fikapaus gjordes på Gerbeaud på tisdagen.

Gigantiska och delikata langos blev lunch på onsdagen.