Fem.

 Här kommer mina fem senast använda produkter.
 
 
Dry shampoo - Batiste. Detta är det absolut bästa torrschampot som jag testat. Alla jag testat tidigare har fått mitt hår att se grått ut - inte nice. Därför är detta med en "hint of colour" fantastiskt för oss brunetter. Det luktar gott och håret ser mycket fräschare ut så man slipper tvätta håret mer än till midsommar och julafton!
Nail food - Scratch. Nagelolja som doftar lavendel. Bra med pipett-flaska som gör den superenkel att använda. Har inte testat någon annan nagelolja så lite svårt att säga hur bra denna är, men jag gillar den och det känns som att naglarna återfuktas. Däremot är jag dålig på att använda den lika ofta och regelbundet som jag borde.
Vitamin E hydrating toner - Body Shop. Ansiktsvatten som jag skrivit om tidigare: "Det är återfuktande och bra för oss med torr hy utan att vara för oljig i konsistensen".
Ginger Sparkle lip balm - Body Shop. Lip Balm från julserien med doft av ingefära. Detta är väldigt gulligt och luktar så himla gott. Ingen mirakelprodukt för läpparna dock.
Nutriganics soothing day cream - Body Shop. Har definitivt skrivit om denna innan, en ansiktskräm som har fungerar riktigt bra till min torra hy och hjälpt till med flagnande skit. Jag gillar förpackningar med t.ex. pump eftersom man slipper pilla i krämen vilket också innebär en stor tumme upp för denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0