Ååh.

Jag som tyckte jag var så duktig och hade kommit igång med mitt bloggande igen. Tji fick jag. I fredags fick vi i alla fall tentan så just nu sitter jag och försöker skriva på den. Det går riktigt segt (förmodligen därför jag är här och skriver istället...) Efter jobbet i fredags åkte jag med Linn hela vägen till Kinna för att träffa Lizette och gå på Kinna Krog när Martin Björk var DJ. Vi hade sjukt roligt men blev på tok för fulla, vilket i sin tur helt förstörde min tanke om att få skrivit massor på tentan i helgen. Oh well. Igår fick jag och min grupp klart projektarbetet, så just nu har jag bara tenta och jobb att tänka på. Tills på torsdag då jag måste förbereda mig för fredagens seminarium som är baserat på en annan grupps projektarbete. Suck.
 
Lite fylle-kärlek. Fylle-lås på Instagram hade absolut behövts i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0