En onsdag.

Idag var jag och Caroline busiga och skippade skolan. Vi sågs vid kungsportsplatsen där jag varit på body shop eftersom den butiken fyller 25 år. Så man fick 25% rabatt och de första 50 kunderna varje dag (fram till söndag) får en goodiebag. Passade på att köpa present till mammis inför söndag och ett rouge plus borste till mig själv.

Sedan åt jag och Caroline frukost på Espresso House och uppdaterade varandra på våra liv eftersom vi setts väldigt lite det senaste. Sedan åkte vi till skolan och satt där och snackade mer skit istället för att gå på föreläsning. Sämsta studenterna någonsin förmodligen!!

När jag kom hem var det nästan direkt ner i tvättstugan och nu väntar jag på att min sista tvätt ska bli torr. Min tvättkorg är helt tom nu och jag kan inte komma ihåg senast det hände! Jag hinner aldrig tvätta allt i min tvättkorg under en tvättid, så nu är jag väldigt nöjd! Innan de sista maskinerna är redo att hämtas så ska jag hinna med att läsa ett kapitel inför fredagens seminarium. Lite duktig måste man ju vara också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0