Fem.

Ursäkta jordens sämsta bild, men här är fem produkter jag gjort slut på!
 
 
Nutrition nourishing lotion - Yves Rocher. Ni vet den här känslan när man under en lång tid har varit helt säker på att man älskar något/någon och sedan hittar man något bättre/träffar någon ny och helt plötsligt ifrågasätter man om man egentligen verkligen älskade den första saken/personen eftersom känslorna för det/den nya är så mycket starkare? Så känner jag efter att ha testat denna lotion. Min hud kändes helt jävla fantastisk när jag använde den, krämen absorberades och jag kände mig inte det minsta kladdig. Min kärlekshistoria med body butters är nog slut.
White now - Pepsodent. I normala fall brukar jag skippa vissa typer av produkter i dessa inlägg, t.ex. raklödder och tandkräm. Sådant som känns rätt tråkigt. Men denna tandkrämen gillar jag så mycket att jag känner mig tvungen att ta med den! Först och främst så gillar jag att den är så blå och att man spottar blått, förmodligen eftersom att jag är ett barn och tycker det är fnissigt. Sedan smakar den sjukt gott, nu när jag har en annan tandkräm efter att denna tog slut saknar jag den fräscha och goda mintsmaken från denna. Sedan fick jag ju inte otroligt vita tänder av den men får känslan av att de kanske blev lite mindre missfärgade i alla fall.
Wild rose hand cream - Body Shop. Inte min favorit. Älskar inte doften och så fort den torkat känns händerna torra igen. Dessutom är dessa förpackningar i metall hopplösa, de går inte att ha i en väska eftersom de går sönder och läcker kräm.
Vitamin E lip care - Body Shop. Detta köpte jag eftersom det har spf i sig inför resan till Fuerte i januari. Sedan har jag använt det rätt sporadiskt eftersom jag hade andra produkter utan spf som jag använde här hemma. Men jag gillar detta och gissar att jag säkert skrivit om det tidigare. Det är återfuktande och känns bra på läpparna men ibland kan det kännas lite "smuligt". Vet inte hur jag ska förklara, men som om man har små sandkorn på läpparna fast mjuka sandkorn och det är just efter jag använt detta som jag känner så.
Papaya body butter - Body Shop. Luktar jättegott men som sagt tidigare är denna kärlekshistorian över. Nu måste jag bara ta slut på mitt (stora) stash av dessa... Jag upplever det som att dessa nästan lägger sig lite som en hinna och inte riktigt återfuktar lika bra som jag tidigare trott. Jag kan på vissa extra torra ställen flagna ganska fort efter att jag använt dessa och det är ju för att inte flagna som jag lägger ner massa tid på att smörja in mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0