Sparken.

Nu i helgen skrev jag under min uppsägning på grund av arbetsbrist eftersom mitt jobb inte kommer finnas kvar i Göteborg längre. Så om tre månader har jag inget jobb vilket känns tråkigt och skönt på samma gång typ. Tycker synd om de som jobbar heltid och den pressen som de måste känna. Jag får fokusera på skolan i höst och eftersom vi har praktik så hade jag ändå inte kunnat jobba särskilt mycket. Det enda positiva med denna helgen är att det är pingst och att jag fått massa ob i alla fall.
 
Vår VD har (som vanligt) skött saker och ting fruktansvärt dåligt. Han är en hemsk person som ser människor som utbytbara robotar. Jag önskar honom inte illa, men verkligen inte väl heller. Inför honom känner jag såhär:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0