Fem.

Här kommer fem använda produkter. Just nu har jag en hel hög med använda produkter, men tyvärr tar det ju ett tag att skriva om dem. Speciellt när det var ett tag sedan produkterna användes eftersom det är lite svårt att komma ihåg vad jag tyckte om dem. Försöker skippa produkter som jag använder regelbundet, de flesta testar jag något nytt men ibland köper man ju samma produkt igen och det blir änna segt att skriva om samma produkter hela tiden!
 
 
Soft & soothing toner - Vichy. Ansiktsvatten för torr och känslig hy. Luktar fräscht och käns rent på huden. Tog slut rätt fort dock.
Hair helper - Rfsu. En kräm som ska hjälpa mot inåtväxande hårstrån då den innehåller AHA-syror som ska exfoliera huden. När jag köpte en epilator och epilerade benen fick jag väldigt mycket inåtväxande, men vet ärligt talat inte om denna hjälpte.
Almond hand & nail butter - Body Shop. En handinpackning som luktar mandel. Här är en recension jag gjort på samma produkt fast i ros-serien. Har samma positiva åsikter om denna som jag hade när jag skrev recensionen. Längtar efter att testa hampan, men har för mycket hand-produkter för att få köpa något nytt än så länge.
Eye & lip make-up remover - L'oréal. Sminkborttagning som är i "två lager" så man måste skaka flaskan innan användning. Tog bort smink effektivt. Har inget speciellt att säga, en medioker sminkborttagning som gör sitt jobb men inte är något speciellt.
Not another rough day please body lotion - Anatomicals. Usch, vad besviken jag blev på denna. Krämen hade hårda, plastiga bitar i sig ibland. Jättekonstigt. Luktar tråkigt också. Tur att den är billig, men rekommenderar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0