Livet är fullt av lockelser.


Fick ett (tredje?) mail om 15% extra på all rea hos Asos och kunde inte motstå längre. Spenderade hälften av vad jag hade kvar att leva på denna månaden. Vilket kanske var rätt korkat eftersom det är drygt två veckor tills kontot fylls på. Men jag kunde som sagt inte motstå.

Jag köpte bourjois bronzing kit som jag hört bra saker om från en av mina favoriter när det gäller skönhets-vloggar. Alltså bronzern i sig, får se vad det är för andra produkter som kommer med. Bronzern luktar i vilket fall choklad och ska vara matt. Kostade strax under 140kr och det ingår en del grejer ser det ut som på bilden.

Har varit sugen på en playsuit ett tag så slog till och köpte två. En mer vardags-aktig med söta polkadots och en med sjukt fint mönster som också var nästan lika billig som bronze-setet. 

Ingen shopping på Asos slutar nagellacks-lös för mig. Såklart... Två models own blev det. Ett skimrande bronzeigt och ett (påstås vara matt) entonigt lila.

Nu får jag försöka tömma frysen istället för att handla mat. Men det var det nog värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0