Mars naglar.

Som vanligt har halva nästkommande månad gått innan jag lägger upp månadens naglar. I mars glömde jag dessutom att fota en manikyr. Har haft (har fortfarande) sjukt mycket att göra med c-uppsats och sådant, så får skylla på det. Temat för naglarna i mars var definitivt nagellack köpta i New York!

Första lacket var detta sjukt snygga, hmm jag vill nog säga magenta... Ja, det är lite lila men mest rosa i vilket fall som helst. Det är faktiskt svårt att beskriva färger, förstår att alla färgblinda stackare har det jobbigt! Marc Jacobs - Oui! är det hur som helst som jag har på naglarna här. Detta lacket köptes liiiite eftersom det är Marc Jacobs och jag helt enkelt ville ha ett av hans lack. Liiite på grund av namnet, eftersom oui betyder ja på franska och temat för vår resa var just att säga ja. Sjukt passande tyckte jag. Men mest köpte jag det såklart på grund av färgen!
 
Sedan testade jag Essie - resort fling som är ett ljust persikofärgat lack. Så himla fint och vårigt. Passade på att testa Urban Oufitters - after party på mina ringfingrar. Det är ett multiglitter med stora hexagon-formade blingisar. Väldigt fint, men det blev ett väldigt tjockt lager innan jag var nöjd med antalet hexagoner!
 
 
Det lacket som jag missade att fota ville jag ändå visa, så att de (endast) fyra lacken som inhandlades i New York får visas upp i samma inlägg. Det är Urban Outfitters - afterhours vilket är ett rosa-silvrigt holografiskt glitter. Det är fruktansvärt vacker i solen som man kanske kan anta när man ser hur fint blixten plockar fram det holografiska. Alltså kär. Fruktansvärt att få bort dock, enda nackdelen med glitterlack.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0