2013.

Äntligen är år 2013 över. Okej, det har gått ett tag på 2014 till och med, men för mig känns det som att detta året börjar på riktigt när denna terminen är slut (15:e). 2013 var(/är..?) i vilket fall som helst ett av de sämsta åren i mitt liv. Sådant som känts som väldigt positiva saker har snabbt blivit tunga, jobbiga saker som jag fått kämpa med. Självklart innebär inte det att jag hade 365 värdelösa dagar, ska nog lyckas få med mig några fina minnen även från detta år!

Mitt enda nyårslöfte inför 2013 var att tänka mer på mig själv och jag kan nog inte ärligt säga att jag lyckats. Eller egentligen misslyckats för den delen. Mest känns det som jag tappat bort mig själv lite under året och det blir svårt att ta hand om sig själv när man inte riktigt vet vad man vill. 

2014 ska jag därför fundera på vem jag är och vad jag vill göra, fokusera på sådant som gör mig glad, säga ja mer, umgås med människor som får mig att må bra och inte låta någon ge mig dåligt samvete över att sätta mig själv i förarsätet! Nu hoppas jag på ett riktigt bra år med många roliga äventyr. 






Kommentarer
Postat av: Nettis

Du är viktigast i ditt liv! Och otroligt viktig i mitt och många andras <3

2014-01-11 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0