Dagens träning.

Har varit lite dålig med att träna av olika anledningar (ont och annat) och ännu sämre på att skriva om träningen.
Nu hade jag skrivit långt om vad jag gjorde igår och så försvann allt bara?! Får försöka igen:
Igår var jag igång med husliga saker från klockan åtta till klockan tio. Alltså åtta på morgonen till tio på kvällen. Med lite matpauser och så. Jag handlade, städade, diskade, tvättade. Allt sådant. Planen var att springa iväg på ett MRL-pass, men jag struntade i det eftersom (1,) jag istället hann tvätta två maskiner till och (2,) jag var HELT SLUT. Hur som helst är det skönt att städat och fått lite ordning. Nu har jag bara ett antal andra projekt jag borde ta tag i. Det blir senare problem.
Nu har jag nyss kommit hem från att ha dansat lite Zumba. Fantastiskt roligt med den instruktören, tycker jag. Det blir bara roligare ju fler gånger man testar (som med de flesta andra pass). Börjar nästan känna mig duktig. Men fortfarande sjukt osexig. Men det gör ingenting! Trots att jag bara ätit frulle blir det bara ett litet snack nu eftersom jag inte vet vad jag ska hitta på efter duschen. Riskakor med keso och paprika. Jag älskar det, men kanske ingen höjdare för någon som inte gillar keso. Riskakorna borde väl bytas ut mot något som inte är bara luft också, egentligen. Om man vill vara nyttig och duktig och så, men skit samma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0