Ett litet New York-inköp...

Idag var jag med familjen och åt söndagsmiddag på Sjöbaren (mums). Dagen till ära hade jag ett av mina nya läppstift inköpta i New York. Just detta är väldigt rosa och fint, kommer från Too faced och heter fuchsia shock. Detta är mitt absoluta favorit läppstift och jag har det i sju färger sammanlagt (divine wine, razzle dazzle rose, honey bear, juicy melons, naked dolly och stiletto red) och rekommenderar det verkligen (uppenbarligen). De har riktigt bra pigment, är krämiga och känns nästan som läppsyl på läpparna, dessutom håller färgen riktigt bra. 
Kanske lite svåra att få tag på i Sverige, men de finns t.ex. på beautybay och nordicfeel - skynda fynda! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0