Januaris och februaris naglar

Varje gång jag lägger upp månadens naglar tänker jag att nu ska jag komma igång igen. Går la sådär. Senast glömde jag till och med naglarna så här kommer både januaris och februaris naglar.
Januari började såkart med nyårsmanikyren som var kvar ett tag. Sedan blev L'oreal - flashing lilac med Wet n' wild - party of five glitters på en accentnagel. Älskar den rosa färgen sjukt mycket, helt fantastisk tycker jag! Accentnageln blev lite förstörd för att glittret krävde på tok för många lager.

Sedan blev det en enkel, klassisk röd manikyr i form av OPI - animal-istic. En fin ljusröd något skimmrande nyans.
Sedan blev det supersnygga och matta China glaze - turned up turquoise. Bilderna visar tyvärr färgen rätt dåligt, men den är fantastiskt snygg i alla fall. På ringfingret har jag H&M - Jo is in the house och på långfingret en fin liten blomma i silvergrejs jag fick av Nettan i min adventskalender. 
Sedan hade jag en superolycka och en nagel gick av på tok för långt ner och det gjorde så sjukt ont, så då tog jag en liten paus från nagellack tills den växt ut tillräckligt långt för att kunna målas på!
 
Sedan blev det ännu en enkel manikyr med snyggaste Essie - leading lady. Älskar det!
 
Sedan fixade bästis Nettis mina naglar inför New York eftersom jag skulle spendera tio dagar där och hade noll lust att fixa mina naglar under semestern. Naglarna höll fantastiskt bra och var så himla fina. Min bästa tjej är så himla duktig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0