Dagens träning.

Oj, har visst missat att blogga några dagar. Så förvånande.

Hur som helst har jag kommit hem, duschat och ätit efter dagens träning. Körde cykel 30 med min bästa instruktör när det gäller spinning. Har haft ont i halsen nu i början av veckan, det tillsammans med allmän deppighet blir en enkel ursäkt att skippa träning. Men körde som sagt lite spinning idag och nöjde mig då med en halvtimme på grund av halsont. Plus att jag inte alls var sugen på cx som går efter. Trots att passet bara är en halvtimme är man riktigt trött om man kör på ordentligt. Har aldrig kört spinning i en timme men däremot i 45 min och den extra kvarten gör inte passet jobbigare eller mer svettigt eftersom man får vila mellan vissa låtar. När det gäller 30 så kör man på hela halvtimmen, fuskar man då inte med motståndet och gör det för enkelt för sig själv så blir det faktiskt en riktigt intensiv halvtimme.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0