Michael Kors cravings.

Är sugen på både det ena och andra från Michael Kors just nu. De genomgående teman som finns kan man väl säga är roséguld och ceriserosa. Så sjukt snyggt. Kanske ska ta sig en vända till Woodbury...
 
 
 
1. Armband i roséguld med bling nummer 1.
2. Armband i roséguld med bling nummer 2.
3. Halsband i roséguld med bling.
4. Armband i roséguld med bling nummer 3.
5. Armband i roséguld med bling nummer 4.
6. Armband i roséguld med bling nummer 5.
7. Ring i roséguld med bling nummer 1.
8. Ring i roséguld med bling nummer 2.
9. Klocka i roséguld med cerise urtavla.
10. Cerise handväska.
11. Cerise plånbok.
12. Cerise mobilplånbok.
13. Kilklack nummer 1.
14. Kilklack nummer 2.
15. Nagellack och läppglans.
16. Cerise stickad tröja.
17. Klänning med dragkedja och bälte.
18. Maxiklänning med slits.
 
Mina absoluta favoriter måste nog vara nummer 8, 12, 14 och 16. Dessutom är dessa produkter inte de enda jag skulle kunna tänka mig från herr Kors just nu, man kan säga att det finns sjukt mycket fint just nu och jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0