Kycklingfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater.

I tisdags gjorde jag så himla god mat. Har inte haft tid att visa upp den förrän nu dock. Mitt liv är på tok för stressigt för tillfället! Jag lagade i alla fall kycklingfärsbiggar med fetaost och soltorkade tomater med potatisklyftor och tzatziki.

 

 

Först blandade jag kycklingfärsen med ett ägg, lök, feta ost och soltorkade tomater. Sedan var de klara att stekas! Så enkelt!

 

 

Tzatzikin gjorde jag med turkisk yoghurt, riven gurka, vitlök och lite mynta (tips av världens bästa Nettis).

 


Potatisklyftor är kanske lite för simpelt för att beskriva hur jag tillagade så det struntar jag i. ;) Väldigt, väldigt gott blev det i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0