Mars naglar.

Eftersom jag fixade mina naglar på kvällen den sista februari så höll det ett tag och det blev rätt få nymålade naglar nu i mars.
 
Jag hittade ett av lacken jag köpte på Kanarieöarna i en necessär där det inte alls hörde hemma och bestämde mig för att det var dags att testa det. Lacket är ett chrome lack, vilket tyvärr inte ses på bilderna. Lacket är från Floramar och precis som det lila från januari så är jag osäker på vad det heter, 190 kanske. I vilket fall är detta lacket guldigt och fint inomhus medan det blir rosa utomhus. Till skillnad från det lila i samma märke hade jag inte problem med att det blev stripigt eller så.
 
Sedan testade jag ett lack som jag glömt bort att jag köpt. Oops. Kicks - Cotton Candy. Det var väldigt fint och vårigt. Bilderna är kassa men det är ett väldigt ljust rosa lack, nästan så att det är vitt. Nästan.
 
Sedan har vi min påskis igen som fortfarande är kvar på naglarna. Där har vi ett gult lack från Depend, tyvärr är siffran avskavd eftersom det har ett par år på nacken. Jag var tvungen att ta tre lager, vilket jag nästan aldrig orkar, men det blev inte täckande annars. Sedan har jag lite fina blommor som är köpta på Ullared, tror de är från Depend också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0